Onko odotettavissa järjestön lehteä vielä enn joulua?
Oikein hyvää Joulua kaikille!
lehti
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
-
Titi Rolin
- Posts: 298
- Joined: Sun 12.02.2006 15:10
- Location: Kirkkonummi
- Contact:
Eiköhän se ole tulossa...
"Ilmestymiskuukaudet ovat helmi- kesä- elo- ja joulukuu. Joulukuun numero
ilmestyy jouluviikolla, muut ilmestymiskuukauden toisella viikolla. Aineiston on oltava toimituksessa ilmestymiskuukautta edeltävän kuukauden 15. päivään
mennessä.", sanotaan tuolla lehden tiedostoissa.
Eli voimme rauhassa ootella lehteä vielä.
Joulukuun lehteen odotetaan aina juttu Ajovoittajasta, joten senkin vuoksi varmaan ilmestymisaika on laittettu jouluviikolle.
ilmestyy jouluviikolla, muut ilmestymiskuukauden toisella viikolla. Aineiston on oltava toimituksessa ilmestymiskuukautta edeltävän kuukauden 15. päivään
mennessä.", sanotaan tuolla lehden tiedostoissa.
Eli voimme rauhassa ootella lehteä vielä.
Joulukuun lehteen odotetaan aina juttu Ajovoittajasta, joten senkin vuoksi varmaan ilmestymisaika on laittettu jouluviikolle.
-
Mehtokummun
- Posts: 63
- Joined: Sun 27.01.2013 19:02
- Contact: