lehti

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Titi Rolin
Posts: 298
Joined: Sun 12.02.2006 15:10
Location: Kirkkonummi
Contact:

lehti

Post by Titi Rolin »

Onko odotettavissa järjestön lehteä vielä enn joulua?
Oikein hyvää Joulua kaikille!
Hare
Posts: 63
Joined: Sat 01.05.2010 20:34
Location: Ii

Eiköhän se ole tulossa...

Post by Hare »

"Ilmestymiskuukaudet ovat helmi- kesä- elo- ja joulukuu. Joulukuun numero
ilmestyy jouluviikolla, muut ilmestymiskuukauden toisella viikolla. Aineiston on oltava toimituksessa ilmestymiskuukautta edeltävän kuukauden 15. päivään
mennessä.", sanotaan tuolla lehden tiedostoissa.

Eli voimme rauhassa ootella lehteä vielä. ;)

Joulukuun lehteen odotetaan aina juttu Ajovoittajasta, joten senkin vuoksi varmaan ilmestymisaika on laittettu jouluviikolle.
Mehtokummun
Posts: 63
Joined: Sun 27.01.2013 19:02
Contact:

Post by Mehtokummun »

Tänäänhän tuota postista tupsahtikin tuota odotettua lukemista.
Post Reply