Yhteispohjoismaiset Beaglein Jalostuspäivät Kokkolassa

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Yhteispohjoismaiset Beaglein Jalostuspäivät Kokkolassa

Post by VvM »

Yhteispohjoismaiset Beaglein Jalostuspäivät Kokkolassa 30.-31.7.2016

Tervetuloa osallistumaan ensimmäisille yhteispohjoismaisille Beaglein jalostuspäiville aurinkoiseen Kokkolaan.

Jalostuspäivien tavoitteena on tarjota osallistujille monipuolisesti tietoa beaglerodusta ja sen jalostuksesta ja jalostuspäämääristä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

Päivien ohjelma on tarkoitettu kaikille beaglerodusta kiinnostuneille.

Päivien ohjelma koostuu asiantuntijapuheenvuoroista, paneelikeskustelusta, vapaamuotoisesta illanvietosta hyvän ruuan äärellä, merellisessä maisemassa sekä yhdessäolosta yhteisen, Pohjoismaisen beagleharrastuksen parissa.
Kokkola sijaitsee loistavien liikenneyhteyksien päässä –Pendolinolla Helsingistä tänne saapuu alle neljässä tunnissa, Onnibussi kuljettaa turvallisesti myös poikki Suomen ja pohjoisen juna-yhteydet toimivat. Kokkolaan pääset kätevästi myös lentäen Kokkolan lentoasemalle. Laivalla tänne pääsee Uumaja-Vaasa ja Tukholma-Turku –laivayhteyksien avulla.

Ilmoittautuminen sähköpostilla vesa.merilainen@beaglejarjesto.fi

Päivien ohjelma ja tietoa majoitusvaihtoehdoista löytyy SBJn etusivulla olevan linkin takaa. http://www.beaglejarjesto.fi/tiedostot/ ... 281%29.pdf

Iltajuhla lauantaina 30.7 klo 19:00

Mustakari ja Kahakkaillallinen
Jännittävä ilta alkaa pienellä historiikilla Kriminsodan Halkokarin kahakasta, joka käytiin 1800 -luvulla Kokkolassa. Ruokapöydästä näkyy tapahtuman autenttinen paikka. Herkullinen ruoka kannetaan pöytiin isoilla lankuilla ja ajanhenkeen syödään puukolla ja paljon. Ruokailu toteutetaan Suomen kolmanneksi vanhimmalla pursiseuralla, Mustakarilla –kauniissa merimaisemassa.

Kahakkaillallisen hinta 45 eur/hlö

Kahakka-illallinen Ravintola Mustakarin ravintolasalissa, sisältäen: -ajan tyyliset asusteet ruokailijoille -puukko, iso kahvimotti ruokajuomia varten
Ruoat tuodaan pöytiin isoilla lankuilla.

Illallisvaraukset vesa.merilainen@beaglejarjesto.fi
Illallinen maksetaan ruokailun yhteydessä suoraan ravintolaan.
"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Post by VvM »

Mustakarilla on Kahakka-illallinen.

Image
"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Post by VvM »

Hei kaikki Pohjoismaisista jalostupäivistä kiinnostuneet.

Hotellista kertoivat, että tarjoushuoneita on vielä vapaana. Tarjoushan loppuu 30.6.2016. Sen jälkeen toki huoneita saa vielä, mutta hinta on ns. "päivänhinta".

Samoin Te, jotka olettet tulossa, muistakaa ilmoittaa osallistumisesta luennoille ja Kahakka-illalliselle.
Nämä ilmoittautumiset sähköpostilla vesa.merilainen (@)beaglejarjesto.fi.

Ilmoittautuminen on tärkeää, jotta osaamme varata riittävän ison tilan luennoille ja tarpeeksi ruokaa pöytään.

Tervetuloa Kokkolaan!
"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Post by VvM »

"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Post by VvM »

Hei kaikki Pohjoismaisista jalostupäivistä kiinnostuneet.

Vielä on muutama päivä ilmoittautua mukaan!


Tervetuloa Kokkolaan :D
"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Post by VvM »

Beagleharrastuksen tietopainotteinen viikonloppu on nyt takana. Kokkolaan saapui noin 80 asiasta kiinnostunutta beagleharrastajaa.

Asiaa oli tasapuolisesti kaikista Pohjoismaisista kumppanimaista. Viikonlopun aikana kiinnostus ja innostus viedä beaglejalostusta eteenpäin lisääntyi ja pohjoismainen yhteistyö sai uusia muotoja. Ideoita syntyi ja monta kehittämisen arvoista asiaa jäi hautumaan osallistujien mieleen.

Näin runsas osanotto teki tästä tapahtumasta merkittävän beagletapahtuman ja upean avauksen pohjoismaiselle yhteistyölle.

Oli mukava olla yhtenä työrukkasena tapahtumassa, joka osoitti näin isolla osallistujamäärällä tarpeellisuutensa.

Kiitos kaikkille mukana olleille! :)

Elokuisin terveisin
Vesa
"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
imppa
Posts: 231
Joined: Wed 25.10.2006 16:01
Location: Kajaani

Pohjoismaiset beaglepäivät

Post by imppa »

Kiitos järjestelyvastaaville hienosti järjestetystä tapahtumasta. Tällainenkin pelkästään suomea ja jossakin määrin savvoo ymmätävä osallistuja pysyi hyvin kärryillä mukana keskustelujen kulussa. Kuten usein näissä käy, niin aika ei tahdo riittää kaikkien mielenkiintoisten aiheiden käsittelyyn, mutta jääpähän jotakin vielä seuraavaankin tapahtumaan. Puitteet olivat hyvät ja illallinen loistava. KIITOS!
Post Reply