Peräpöksäläisiltä Hyvän Joulun toivotukset kaikille kautta maan ja samalla kiitämme hupenevasta vuodesta kasvattieni omistajia ja koetuomareita.
Enempää en osaisi harrastukselta enää odottaa, minkä olen saanut Pimpulan ja teidän kanssanne vuoden varrella eri koe tilanteissa kokea.
KIITOS JA SYVÄ KUMARRUS KAIKILLE.
Hyvää Joulua
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa