Kaksi koe-eläinkäytössä ollutta beaglea kotia vailla

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
tobytime
Posts: 37
Joined: Sun 13.11.2005 12:51
Location: Kello

Kaksi koe-eläinkäytössä ollutta beaglea kotia vailla

Post by tobytime »

Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto hakee koteja yliopiston entisille koe-eläinkäytössä olleille beagleille.
Viisi beagleä on jo muuttanut uusiin koteihin, mutta vielä on kaksi beaglea, jotka etsivät yhteistä kotia.

Tässä lisätietoa näistä kahdesta:

http://www.sey.fi/ajankohtaista/603-jon ... utta-kotia

Näiden kahden pitäisi mennä yhdessä uuteen kotiin, koska Junnu on niin kiinni Jonissa ja hakee häneltä turvaa.
Koirat ovat hyvin sosiaalisia ja ystävällisiä, mutta tarvitsevat kodin jossain rauhallisella paikalla.
Siksi kerrostalo ei ole hyvä vaihtoehto.
Post Reply