Beaglen osto ja myyntipalsta toimii moittoottomasti, joka on ihan hyvä.
Jotenkin vaan tuntuu siltä, kun mullekkin aika paljon soitellaan ympäri Suomee, että mikä on kysyntä ja tarjonta, johon on joskus vaikee vastata.
Muuta neuvoo en sano kuin, että jos oot ite koiraa ottamassa niin oli se ajankohta sit mikä tahansa, niin jos pentu/suku sua miellyttää, niin ei muuta kuin "ryysylyihin" oli aika sitten mikä hyvänsä:
Näin muokattuna vielä:
Joos mää nyyt otan sen peennun, nii ajjaako se syksyllä jo jänistä ?
Beaglepennun myynti
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa