Hirvikärpäset
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Hirvikärpäset
Mitenkä muuten on, tarttuuko tuolta metistä teidän piikeleiden turkkiin noita aivan ihania venäläisiä turisteja(hirvikärpäsiä)? Kun olen ihmetellyt että kun itsellä on metästä tullessa kymmeniä hirvikärpäsiä vaatteissa ja hiuksissa, mutta sertin turkissa niitä ei ole ollenkaan... En tiedä sitten onko merkitystä, mutta annan koiralle aina ennen metsästyskauden alkua niskaan stronghold merkkisen punkki karkotteen..
-
Sinttura & Junttura
- Posts: 769
- Joined: Thu 22.09.2005 8:45
- Location: Haapajärvi
- Contact:
ei oo meilläkään tarttunut koirien matkaan (tosin tuo sama häätö meilläkin syksyllä), mutta...viime lauantain tuomarointi keikan jälkeen mun takaraivo oli aivan ruvella...sit sinne nousi semmonen puoli kananmunan kokoinen pahkura ja niska oli ihan turvoksissa...ne oli ne hirvikärpäset. Mä oon muutenkin tosi allerginen kaikille öttisten pistoille, joten kait ne hirvikärpäset jotain ilkeyttä ehti tekemään.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Muutama on tullut nyppäistyä pennusta irti, tullut ilmi metsästä tulon jälkeen murinana ja itsensä jahtaamiskompleksina
Sintturalle&Juntturalle: Mukava tietää, että on muitakin, jotka on yhtä herkkiä hirvikärpästen puremille... Nimittäin jouduin itse käymään terkassa "puolikkaiden kanamunapahkuroiden" takia ja hoitaja vaan totesi, että olen niin allerginen niille, että niistä on raapimisen seurauksena muodostunut paiseita
Kiva juttu.
Hieman kortisonivoiteet lievittää pahinta kutinaa, mutta pitkin hampain olen joutunut totuttelemaan hirvikärpäshuppuun, se on se paras lääke niitä vastaan..
No niin nyt mentiin jo ohi beagleaiheen
Sintturalle&Juntturalle: Mukava tietää, että on muitakin, jotka on yhtä herkkiä hirvikärpästen puremille... Nimittäin jouduin itse käymään terkassa "puolikkaiden kanamunapahkuroiden" takia ja hoitaja vaan totesi, että olen niin allerginen niille, että niistä on raapimisen seurauksena muodostunut paiseita
Hieman kortisonivoiteet lievittää pahinta kutinaa, mutta pitkin hampain olen joutunut totuttelemaan hirvikärpäshuppuun, se on se paras lääke niitä vastaan..
No niin nyt mentiin jo ohi beagleaiheen