Minusta näissä beaglehommissa ollaan menty joka osa-alueella eteenpäin.
Ei ole enää kovinkaan paljoo vastakkaisasettelua näyttely / käyttöluokan Beagle, joka on hieno asia.
Omaa koirahistoriaani kun tossa sohvalla maatessani ajattelin, niin kyllä se vaan tuolta näyttelypuolelta lähti tämäkin harrastus "lentoon".
En ollu kuin vähän toisellakymmenellä kuin änkäsin aina velipojan mukaan koiranäyttelyihin, joka oli minusta huomattavasti vanhempi.
Siihen aikaanhan ei Beaglejä kehissä kovinkaan paljoo ollu mutta S-ajokoiria kylläkin.
Siihen velipoika aina joskus hermostui, kun istuin penkillä kuin maailman omistaja" ja rupesin jonkun ajokoiramiehen kanssa väittelemään koiran näystä, joka oli useimmiten S-ajokoira.
Velipojan mukaan olin sanonut jollekin ajokoiramiehelle, että kyllä sä et ukko tiedä koirista mitään, johon mies oli sanonut, että painu sä kakara ***.
Nyttemmiten olen niiltä ajoilta huomattomasti rauhottunut ja osaan ottaa asiat asiallisemmin ja rauhallisemmin.
Ihan mukavaa on katsoa ulkomuototuorienkin kehätyöskentelyä, miten asiallista porukka ne mielestäni on.
Koiraharrastus
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa