Kauden teema

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Post by VvM »

Corner wrote:Ajatusta tietysti tuossa on mutta et taida tuolla päästä ulos ylituomarin puhuttelusta...
:D Tarkotus ei ollutkaan esittää sitä vielä tällä kaudella Ylituomareille. Koulutus teeman mukaan ymmärrän yhtenäisen arvostelun merkityksen ja tulen sen kolmosen tarjoamaan hyvälle hakijalle, vaikka siinä jalostukselle lyödäänkin korvapuusti.

Esimerkki :

Koira hakee kokeessa tyhjän ja saa haku numeroksi 10. Tuomarina on ollut Imppa ja Corneri. Sillä on myös lyhyitä hakuja aikaisemmista kokeista.
Itseäni alkaisi kovastikkin kiinnostamaan tuon koiran hakuominaisuudet. :D

240 minuutin aikana paljastuu koirasta enemmän ominaisuuksia ja sinä aikana selviää aika moni asia. Siltikin vielä korostan, että ajavan koiran yksi tärkeimpiä ominaisuuksia minustakin on jäniksen nopea jalkeille saanti, mutta silloin kuin kaikki ei mene kuin strömsöössä pitäisi työteliäät koirat palkita ja tuoda paremmin kaikkien tietoon.
"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
kahaltaja
Posts: 578
Joined: Mon 24.08.2009 11:58
Location: Juva
Contact:

Post by kahaltaja »

VvM wrote: 240 minuutin aikana paljastuu koirasta enemmän ominaisuuksia ja sinä aikana selviää aika moni asia. Siltikin vielä korostan, että ajavan koiran yksi tärkeimpiä ominaisuuksia minustakin on jäniksen nopea jalkeille saanti, mutta silloin kuin kaikki ei mene kuin strömsöössä pitäisi työteliäät koirat palkita ja tuoda paremmin kaikkien tietoon.
=D>
Jopa minä, asioista huomattavasti vähäemmän tietävämpänä ja ymmärtävämpänä, ymmärrän tämän pointin!

*pilkut lisätty
Image Tietämättömyys ei ole niin suuri häpeä kuin haluttomuus oppia. -B. Franklin
Post Reply