Löytyisikö keneltäkään 1 kappaletta(tablettia) Interceptor lääkettä? Epäillys on että koiralla nenäpunkki tartunta. Tuntuu että toi koira on aivan "pöllö" metsässä ja ajot 5-15 minuutin mittaisia ja nyt tuota takaisin päin niiskutustakin on ilmaantunut.
Edellisestä kuurista jäi kaksi nappia ja nyt olisi tosiaan yhtä nappia vaille toi kuuri, ei viitsisi yhden napin takia tilata lääkäri aikaa.
ps. yksityisviestiä voi laittaa.
Interceptor
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa