Kun en oo mikään roturasismi, niin arvostan kaikkia rotuja ja kuka koirista vaan tykkää ja niitä arvostaa.
Sitäkin arvostan jotka ovat saaneet siitä jonkun harrastuksen itelle, sillä koira ei sano milloinkaan vastaan, joka samalla opettaa meitä ihmisiäkin olemaan nöyränä elämässä.
Sinne mihin ihmisen käsi ei aina ylety, voi koira sen asian hoitaa, vaikka olis kaikki laitteet käytettävissä.
Toivakassa oli kaksivuotias poika kateissa kuusi tuntia, jonka sitten koira loppujen lopuksi löysi.
Eiköhän jo viimeistään näitten koiriin nekatiivisemminkin suhtautuneettinkin mielipide ala muuttumaan, varsingin jos sattuis vielä omalle kohdalle.
Karvoihin katsomatta
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa