Hohhoijaa mitä juttuja tänne foorumille on taas ilmaantunut.
Mutta asiaan. Tässä olis eräs pätevä jänis- ja venekuskivalio. En kysynyt omistajan lupaa tähän, mutta lieneekö tuo suuri vääryys on.
"Se on Riku Sun Buster."
FIN MVA FI KVA SE KVA Valkohaukun Riku. Ja onhan tuo vissiin päänäyttelyn ROP joltain vuodelta. Onhan noita meriittejä yhdelle koiralle.
Ja onpas muuten samasta isästä kuin tuo Titin Tusse.
Ja vinkiksi, että Riku on paljon ajokoetuloksiaan parempi koira. Narttujen omistajien kannattaa harkita jos urosvalinta on vielä auki.