Onnittelut Nita ja Jyrki

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Härski
Posts: 449
Joined: Tue 17.11.2009 17:57
Location: Kokkola

Onnittelut Nita ja Jyrki

Post by Härski »

Erinomaisen PALJON ONNEA tuoreen K-Kva.n johdosta Jyrkille =D> =D> =D> \:D/ \:D/ \:D/

Kuinkahan kauan saahaan oottaa seuraavaa

:-k
" minäkö vanha?????....luulette vaan"
biikleri
Posts: 14
Joined: Mon 15.11.2010 14:45
Location: pohjoispohjanmaa

koetetaan

Post by biikleri »

ens syksynä yritetään Nitan pojalla kettukokeessa.ois jo tälle syksyllekkin ehkä voinu startata mutta annetaan tulla ikää hiukan lisää.täytti 2v just.ketun haku erinomaista ja ajokin sujuu hyvin.jänispuolella pitää ajoon saada sujuvuutta ja sais herkkyä samanlaiseksi kuin ketunajossa.eli ketulle antaa paremmin ääntä kuin jönssille.näytttäs nita periyttävän aikakin intoa.
Post Reply