Kuinkahan kauan saahaan oottaa seuraavaa
Onnittelut Nita ja Jyrki
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Onnittelut Nita ja Jyrki
Erinomaisen PALJON ONNEA tuoreen K-Kva.n johdosta Jyrkille
Kuinkahan kauan saahaan oottaa seuraavaa

Kuinkahan kauan saahaan oottaa seuraavaa
" minäkö vanha?????....luulette vaan"
koetetaan
ens syksynä yritetään Nitan pojalla kettukokeessa.ois jo tälle syksyllekkin ehkä voinu startata mutta annetaan tulla ikää hiukan lisää.täytti 2v just.ketun haku erinomaista ja ajokin sujuu hyvin.jänispuolella pitää ajoon saada sujuvuutta ja sais herkkyä samanlaiseksi kuin ketunajossa.eli ketulle antaa paremmin ääntä kuin jönssille.näytttäs nita periyttävän aikakin intoa.