uusia harrastukseen mukaan

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
KeijoN
Posts: 770
Joined: Tue 04.10.2005 11:57
Location: Laukaa

uusia harrastukseen mukaan

Post by KeijoN »

Aika monta koetta on ainakin täällä keskisuomessa jouduttu tänä kautena perumaan koirien vähyyden vuoksi.
Aina melkein yhdestä on jäänyt kiinni.
Nuorisoo pitäis saada vaan innostumaan tähän terveelliseen harrastukseen mukaan, sillä näillä iäkkäimmillä rupee toi liikkuminen olemaan sitä sun tätä luokkaa, varsingin näillä lumikeleilellä.
Siinä meidän täytyy jokaisen katsoa itseämme peiliin, kun jatkajia ei ole tullu.
Ainakin meidän seurassa on se kynnys varsingin nuorison suuntaan ihan kuralla.
Tuntuu vähän siltä, että nää maitten omistajat on kaikkein kateellisempia ottamaan uutta porukkaa kuvioon mukaan.
Mitä vähemmän maata on, niin sen kriittisempiä ollaan.
Yritin omaa poikaani ennen seuraan, kun innostusta kovinkin oli metsästykseen, ja jopa koiraharrastukseen, mutta kun oli jo kuulema kiintiö täysi.
Kyllä sitten kun poika valmistui poliisiksi, olis päässy suoraan hirviseuraan, eikä jäsenyydestä oltu edes puhettakaan.
Sanoinkin yhdessä kokouksessa, että olen juuritasolta tuntenut nämä nuoret jotka tähän seuraan pyrkii, että annan vaikka valtakirjan, kun ne vaan lasketaan metälle.
Meidän kerhossa on hieno nuorisoo ajatteleva ihminen Piia Kuusisto, jolla on sydän oikessa paikassa.
Vahinko vaan, että ei keretty enempi puhumaan yhdessä tuomaroitaessa
sen muun hössäkän takia, mut eiköhän me vielä keretä.
Että näin tällä kertaa.
jumavi
Posts: 71
Joined: Tue 06.03.2007 0:06
Location: Satakunta

Post by jumavi »

Juuri näin kuin kerroit! Ja kaikenlisäksi jos on ajavakoira niin ei tartte tulla seuraa, näin täällä. Mikä kumma siinäkin on? Ajetaan väkisin nuoret pois ja ajokoiraharrastus alas! Taitaa olla tuo kauris ja peura mikä sekoittaa joittenkin päät!
Gia
Posts: 77
Joined: Sun 02.10.2005 2:48
Location: Kurkimäki
Contact:

Post by Gia »

Valitettavasti näin täälläkin päin. Minäkin yritin 8 vuotta sitten päästä paikalliseen seuraan, tarjosin jäsenyydestä oikein seuralle 49 ha omistamiani maita, mutta en kelvannut jäseneksi. Ei saanut seurakaan sitten minun maita alueekseen. Pitäkööt ukkokerhonsa! En tarjottele toiste!

Niin ja haukut täällä saa riistaruokinnastakin vaikka sitäkin on tullut harrastettua pelkillä omilla mailla.
*Olen beagle...mikä on sinun tekosyysi?*
Härski
Posts: 449
Joined: Tue 17.11.2009 17:57
Location: Kokkola

Post by Härski »

jumavi wrote:Juuri näin kuin kerroit! Ja kaikenlisäksi jos on ajavakoira niin ei tartte tulla seuraa, näin täällä. Mikä kumma siinäkin on? Ajetaan väkisin nuoret pois ja ajokoiraharrastus alas! Taitaa olla tuo kauris ja peura mikä sekoittaa joittenkin päät!
Mahtuu sinne porukkaan "hirvipäitäki" ](*,)
Kyllä monessa seurassa näkyy samaa ongelmaa. Porukan ukkoutuessa päivitellään kun ei jakseta vetää hirvenruhoja metästä pois:
Ja samaan aikaan evätään nuorilta tulokkailta seuraan pääsy.
Näin ei onneksi ole jokaisessa seurassa,mutta valitettavan monessa kumminki :?
" minäkö vanha?????....luulette vaan"
Post Reply