Vuoden 2012 Nuori Beagleharrastaja

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Piia&Taavi
Posts: 31
Joined: Mon 30.07.2007 14:28

Vuoden 2012 Nuori Beagleharrastaja

Post by Piia&Taavi »

Moikka,

Vuosi on vaihtunut ja on aika kerätä nuorten harrastajien saavutuksia kasaan vuodelta 2012.

Olen lähettänyt paikallisyhdistyksille lomakkeen, jolla he voivat ilmoittaa ehdokkaansa Vuoden Nuoreksi Beagleharrastajaksi 2012. Palkinto jaetaan Pieksämäellä vuosikokouksessa.

Ilmoitathan mikäli yhdistyksenne ei ole moista postia saanut.

Nyt kaikki kiireesti pähkäilemään nuorten viime vuoden aktiivisuutta.

Jään odottelemaan runsasta ehdokastulvaa mitä parhaimmilla perusteluilla.

Terkuin,

Piia
Post Reply