voi hittolainen ,että jos ne noin viisaita on niin alkaa pelottaa saanko ikinä koiraa tommoisia tajuamaan;)
oiskohan tuo ollut joku vanha ja viisas jänis.
miksi 2v8kk koira ei aja kuin pienen pätkän
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Tuotahan ne tekevät ja kylmää kun tutkasta katsoo, että mitä se nyt??? Onneksi pupu ei kovin kauan seuraa omia jälkijään, vaan haarautuu seuraavaa ansaa juonimaan. Tuo "kuvio" näkyi esim. ajovoittajakisassa, kuinka jotkin koirat toistuvasti teki samaa paluuperäkuviota tutkaan, mutta kaikki puput ei näin käyttäydy. Koiran on siis osattava lukea monia pupujen käyttämiä variaatioita. - Nyt nämä helpon kuvion jänikset on syöty ja uusilla uudet kujeet ja hukat venyy 
Kas kummaa, miten vähän saa aikaseksi, kun lakkaa vain yrittämästä.
Melkein sama juttu veteli teitä pitkin koko ajan, ajo ei ollut hääviä tänään vaikka kaksi tuntia vei eteenpäintuohi wrote:tänään oliki sitte toisenlainen kuvio.pupu paineli pienin mutkin 3km suoraan naapuriseuran puolelle maantielle, josta turren hain autolla kotio. harvoin nuin kauaks jänö menny.
On kuultu loistavia ajoja mutta tekeekö tuommoinen hötö lumi sen teidä häntä?
joopa joo tänään huomattiin että tie maistuu 1,5km tietä pitkin ja paluuperät sit taas takas. Pakko oli ottaa koira pois ettei jää auton alleMakeW wrote:Kyllä pakkas/irtolumi on hankala keli toinen tietysti sulava/puistaputoava lumikeli, joita varmasti taas riittää. Tienkäyttö yleistä, jos ei ole muita esteitä ja teitähän aina riittää. Syvässä lumessa saattaa riittää saman jäljen käyttökin.
Ei paljon metässä viihtynyt, no miehissä poksautettiin sit valkkari ja rusakko karkas ku passimies tuli käymään luonani 250m päässä sillä aikaa livisti
Pikkasen ihmetyttää tuo mahoton tienkäyttö, vaikka luulisi jäniksen jo nyt viimeistään tajuavan, että talvi on tullu.
Pakko kuiteskin uskoo, kun niin monelta taholta asia julki tuodaan.
Ite en oo metälle päässy pitkään aikaan, sen jälkeen kun pääsin kehumasta, miten selkä on ollut yllättävän hyvässä kunnossa.
Taas se meni.
Mut terveet nauttikaa, kun tota luntakaan ei oo vielä liikaa niin isännälle kuin koirallekkaan.
Pakko kuiteskin uskoo, kun niin monelta taholta asia julki tuodaan.
Ite en oo metälle päässy pitkään aikaan, sen jälkeen kun pääsin kehumasta, miten selkä on ollut yllättävän hyvässä kunnossa.
Taas se meni.
Mut terveet nauttikaa, kun tota luntakaan ei oo vielä liikaa niin isännälle kuin koirallekkaan.