Juttu beaglestä koiramme lehdessä
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Juttu beaglestä koiramme lehdessä
Uusimmassa Koiramme lehdessä oli juttu Kemppaisen Sannan beagleista metsällä. Oli hieno juttu ja hyviä kuvia. Tälläistä näkyvyyttä pitäisi saada enemmän rodustamme. Kiitoksia Sannalle ja Impalle hyvästä jutusta
Harmi vain, että näkyy vain Koiramme lehden metsästysliitteessä.
-
Sinttura & Junttura
- Posts: 769
- Joined: Thu 22.09.2005 8:45
- Location: Haapajärvi
- Contact:
Juttu oli hyvä. Hyvää PR:ää rodulle varsinkin kun metsästysharrastuksen "ukkoontumisesta" on puhuttu. Mihin kaikkialle Sanna vielä koirineen yltää jos näinkin alkuvaiheessa kasvatustyötä ollaan jo tässä vaiheessa, no ainakin metsälle 
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.