Juttu beaglestä koiramme lehdessä

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Rantsi
Posts: 43
Joined: Mon 03.05.2010 19:28
Location: Kokkola

Juttu beaglestä koiramme lehdessä

Post by Rantsi »

Uusimmassa Koiramme lehdessä oli juttu Kemppaisen Sannan beagleista metsällä. Oli hieno juttu ja hyviä kuvia. Tälläistä näkyvyyttä pitäisi saada enemmän rodustamme. Kiitoksia Sannalle ja Impalle hyvästä jutusta :D Harmi vain, että näkyy vain Koiramme lehden metsästysliitteessä.
Sinttura & Junttura
Posts: 769
Joined: Thu 22.09.2005 8:45
Location: Haapajärvi
Contact:

Post by Sinttura & Junttura »

Juttu oli hyvä. Hyvää PR:ää rodulle varsinkin kun metsästysharrastuksen "ukkoontumisesta" on puhuttu. Mihin kaikkialle Sanna vielä koirineen yltää jos näinkin alkuvaiheessa kasvatustyötä ollaan jo tässä vaiheessa, no ainakin metsälle :lol:
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Post Reply