Roska keuhkoissa...

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Trissan
Posts: 61
Joined: Wed 04.01.2012 10:58
Location: Lapinlahti
Contact:

Roska keuhkoissa...

Post by Trissan »

Sattuipa tässä alkusyksystä erään ajon jälkeen, että koira alkoi köhimään ja välillä vaikutti tukehtuvan. Lääkärille lähdettiin ja sieraimet ja nielu tähystettiin ja kuvattiin keuhkot. Syyllinen löytyikin keuhkoista, roska tms. :shock: Ensimmäinen lääkekuuri syötettiin ja sitten kokeiltiin metsälle, mutta ei näyttänyt sujuvan eikä niin kiinnostavankaan, mikä oli ihmeellistä kun yleensä pelkkä tutkaliivin näkeminen aiheuttaa hepulin. Uusinta kuvassa nähtiin edelleen varjostuma. Nyt menossa kuukauden lääkekuuri jolla roskaa yritetään "sulattaa" ja tietenkin sairasloma. Onko muilla vastaavista kokemusta? Kuinka on käynyt? Onko toivuttu entiselleen vai miten homma on edennyt?
Ja sanomattakin on selvää, että harmittaa kuin pikku oravaa... :?
Corner
Posts: 719
Joined: Tue 27.11.2007 14:55

Post by Corner »

Tästä kuulin tänään, on yleistymään päin.

Crenosoma vulpis -keuhkomato
http://www.orionvet.fi/pyoromadot
Trissan
Posts: 61
Joined: Wed 04.01.2012 10:58
Location: Lapinlahti
Contact:

Post by Trissan »

Tässä tapauksessa ei ollut kyse loisesta. Lääkekuuri loppui ja kontrollikuva
eilen näytti puhtaita keuhkoja. Tänään pistin jussin nurin mammalle reilun tunnin ajosta. :-)
Post Reply