Keski-Suomen Beagle ry.

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
VvM
Posts: 545
Joined: Sat 15.10.2005 5:00
Location: Ruotsalo
Contact:

Keski-Suomen Beagle ry.

Post by VvM »

Jokohan keskeisessä Suomessa ollaan toivottu risteilyltä? :D

Olisi mukava kuulla pientä raportti reissusta. Oliko onnistunut matka? Montako osallistui? Millaisia aiheita luennoilla? Kannattiko reissu järjestää? yms.

Salaisuuksia ei tarvi kertoa. :oops: :wink:
"Vain sillä, joka ei souda, on aikaa keinuttaa venettä." - Jean-Paul Sartre -.
KeijoN
Posts: 770
Joined: Tue 04.10.2005 11:57
Location: Laukaa

Post by KeijoN »

Sovittiin, että jos pikku juttu tehtäis risteilystä syksyn numeroon, kun noita kuviakin porukasta otettiin, niin ei viihtis ihan kaikkia vielä kertoo.
Sen verran että -porukkaa oli muistaakseni 35 paikkeilla.
Omasta puolestani voin sanoo, että mä toivuin jo laivalla.
Nilkka oli lähtiessä kipeä, mut laivalla touhutessa en muistakkaan missä vaiheessa kivut hävis.
Vesi oli kylläkin aavistuksen maukkaampaa seuraavana aamuna, kuin normaalisti.
Yleensähän se menee niin, että jos meikeläinen toipuu reissusta kunnialla, niin kyllä varmaankin muutkin, kun ei vielä morkkistakaan päässyt tulemaan.
Tulomatkan lyhyyttä mä taas ihmettilin, vaikka koko aika hereillä olin.
karijarvi
Posts: 44
Joined: Sun 25.09.2005 16:22
Location: Laukaa

Post by karijarvi »

No tässä ihan lyhyesti, ettei paljasteta liikoja. Hyvin on toivuttu, vaikka Jyväskylän korkedella oltiin vasta puolen yön maissa su/ ma välisenä yönä. Porukkaa taisi olla matkassa n. 34 henkeä. Oli kyllä hyvä porukka ja reissu..niin moni sen kävi mikrofoniin todistamassa loppumatkasta...vitseillä ja hauskoilla jutuilla höystettynä.

Tuo virallisempi ohjelma laivalla oli Kilpeläisen Timon todella mielenkiintoinen luento Suomi- beaglen tämänhetkisestä terveystilanteesta. Niin ja Pousin Taisto kertoili ensi syksyn tuomaroinneissa huomioitavista asioista. Ja salattavaahan meillä ei oo mittään :oops:
Paukkuu...Paukkuu
Post Reply