Koska paljon on yskää koirilla liikkeellä niin muistattehan että jos koira sairastuu tähän ikävään tautiin niin silloin koiran täytyy olla 2 viikkoa oireeton jotta saa osallistua näyttelyyn tai kokeeseen. Sama koskee myös talouden muitakin koiria.
Kennelyskä (hengitystieinfektio) tarttuu pisaratartuntana, myös ihmisten välityksellä. Lisäksi oireet alkavat yleensä vasta viikon kuluttua tartunnasta joten koira saattaa olla kantaja vaikkei vielä itse oireiliskaan.
Kennelyskä
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
-
Pakkasaamu
- Posts: 205
- Joined: Thu 22.09.2005 9:01
- Location: Raahe
- Contact: