Koirankopin lattialämmitys

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
jumavi
Posts: 71
Joined: Tue 06.03.2007 0:06
Location: Satakunta

Koirankopin lattialämmitys

Post by jumavi »

Onko kenelläkään kokemuksia koirankopin lattialämmityksestä? Olisiko semmonen hyvä systeemi koirille? Olen tekemäässä koirankoppia/taloa ja siihen olen ajatellut lattialämmitystä, varsinkin sinne missä koirat makaa ja nukkuu. Mahtaako koirat olla kopissa lainkaan kun tulee liian kuumaksi? Ajattelin laittaa pienimmän mahdollisen lattialämmitysmaton betonin päällle ja siihin tasote ja laatat. Joten ajatttelin kysyä täältä että onko kokemuksia? Tällä systeemillä se lämpö menisi suoraan koiraan eikä tulisi lämmitettyä turhaa ulko ilmaa ja näin saisi pitää lämmitystä mahdollisemman pienellä.
Pakkasaamu
Posts: 205
Joined: Thu 22.09.2005 9:01
Location: Raahe
Contact:

Post by Pakkasaamu »

Tuttavalla oli ja en tiedä missä vika mutta keräsi kuuraa seinien yläosaan ja kattoon. Liekö liian paksu patja vai liian kuumalla.
Koirat toki viihtyi.
Post Reply