Koirankopin lattialämmitys
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Koirankopin lattialämmitys
Onko kenelläkään kokemuksia koirankopin lattialämmityksestä? Olisiko semmonen hyvä systeemi koirille? Olen tekemäässä koirankoppia/taloa ja siihen olen ajatellut lattialämmitystä, varsinkin sinne missä koirat makaa ja nukkuu. Mahtaako koirat olla kopissa lainkaan kun tulee liian kuumaksi? Ajattelin laittaa pienimmän mahdollisen lattialämmitysmaton betonin päällle ja siihin tasote ja laatat. Joten ajatttelin kysyä täältä että onko kokemuksia? Tällä systeemillä se lämpö menisi suoraan koiraan eikä tulisi lämmitettyä turhaa ulko ilmaa ja näin saisi pitää lämmitystä mahdollisemman pienellä.
-
Pakkasaamu
- Posts: 205
- Joined: Thu 22.09.2005 9:01
- Location: Raahe
- Contact: