Meillä on huhtikuussa 6 vuotta täyttävä beagle narttu ja joudumme antamaan sen pois koska muutamme ulkomaille. Olemme etsineet kotia jo jonkun aikaa. Vappu ei ole metsästänyt vaan se on ollut puhtaasti lenkkikaverina. Se ei sovellu lapsiperheeseen tai lasten tulisi ainakin olla jo isompia, esim. kouluikäisiä. Vappu on viisas koira ja osaa perusasiat todella hienosti. Vappu on leikattu, joten sopii hyvin uroksen kaveriksi.
Jos joku kiinnostuu, niin kerron lisää ja voidaan tavata. Toivon, että Vappu saisi äärimmäisen hyvän ja rakastavan kodin, jossa sille on paljon huomiota ja se pääsee liikkumaan runsaasti. Luovumme Vapusta todella haikein mielin.
Joudumme luopumaan koirastamme
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa