Joudumme luopumaan koirastamme

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Röpötti
Posts: 1
Joined: Fri 24.02.2012 13:52

Joudumme luopumaan koirastamme

Post by Röpötti »

Meillä on huhtikuussa 6 vuotta täyttävä beagle narttu ja joudumme antamaan sen pois koska muutamme ulkomaille. Olemme etsineet kotia jo jonkun aikaa. Vappu ei ole metsästänyt vaan se on ollut puhtaasti lenkkikaverina. Se ei sovellu lapsiperheeseen tai lasten tulisi ainakin olla jo isompia, esim. kouluikäisiä. Vappu on viisas koira ja osaa perusasiat todella hienosti. Vappu on leikattu, joten sopii hyvin uroksen kaveriksi.
Jos joku kiinnostuu, niin kerron lisää ja voidaan tavata. Toivon, että Vappu saisi äärimmäisen hyvän ja rakastavan kodin, jossa sille on paljon huomiota ja se pääsee liikkumaan runsaasti. Luovumme Vapusta todella haikein mielin.
Post Reply