Huomasin kennelliiton sivuilta, että nyt se on sitten uusittu se Beaglejen rotumääritelmä.
Eipä siinä paljoa muuta muutosta entiseen tullut, kuin "selvennöstä" väreihin.
Enpä ole varma, että kuinka paljon selventää. Itselläni heräsi ennemminkin kysymyksiä.
Onko Beagleja todellakin koko valkoisena? Minkä värinen on riistan värinen Beagle?
Joku maailmoja kierrellyt osaisi varmasti vastata.
Nyt saa todellakin miettiä minkä väriseksi pentunsa rekisteröi.
Uusittu rotumääritelmä
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
-
päivijohanna
- Posts: 54
- Joined: Fri 09.10.2009 18:11
- Location: Raasepori
- Contact: