Minun isä osti kuivaniemen pieneläinkennelistä löytökoiran vuonna 1983 uros beagle pennun, koiralla ikää oli noin 5kk.
Löytökoirien pitäjän mukaan,eteläinen metsästys porukka oli ollut metsällä kuivaniemi- olhava alueella ja koira oli mennyt hukkaan kyseisellä metsästys reisulla!
Jos joku tietää tai tuntee jotain kyseisestä tapahtumasta,olis mukava saada tietoja.
1983
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa