Toki voi kertoa myös "tulevista" tähdistä, joilta vielä viralliset näytöt puuttuvat.
Jalostusuroksia
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
Jalostusuroksia
Toivoisin urosten omistajien kertovan omista uroksistaan ominaisuuksia niin käyttö kuin myös näyttöpuolelta. Varsinkin ne urokset jotka ovat jo jalostusuroslistalla, niistä olisi mukava kuulla vähän tarkempia tietoja vahvuuksista, heikkouksista ja luonteesta. Vanha totuushan on se että jalostusuroksen ei tarvi olla paras vaan sopivin käytetylle nartulle.
Toki voi kertoa myös "tulevista" tähdistä, joilta vielä viralliset näytöt puuttuvat.
Toki voi kertoa myös "tulevista" tähdistä, joilta vielä viralliset näytöt puuttuvat.
Last edited by VvM on Thu 17.08.2006 16:18, edited 1 time in total.
Keijo hyvä, joskus on hyvä myös keskittyä kieliopin oikeellisuuteen. Varsinkin kun yhdyssanojen oikea kirjoitusasu näyttää mm. monelta teiniltä olevan kovasti kateissa. Me vanhemmat voimme olla tässä suhteessä esimerkkeinä nuorisolle.
Helpottaa kovasti asioiden ymmärtämistä oikealla tavalla, jos yhdyssanat on kirjoitettu oikein. Moni asia tarkoittaa ihan toista sanat yhteen tai erikseen kirjoitettuna.
Tämä kaikella kunnioituksella omaa äidinkieltämme kohtaan (ei siis äidin kieltä).
Ja kotoa löytyy uroksia, tosin beagleja ne eivät rodultaan ole. Tuo ainokainen beaglemme on narttu ja sille on sopiva uros jo katsottuna.
Helpottaa kovasti asioiden ymmärtämistä oikealla tavalla, jos yhdyssanat on kirjoitettu oikein. Moni asia tarkoittaa ihan toista sanat yhteen tai erikseen kirjoitettuna.
Ja kotoa löytyy uroksia, tosin beagleja ne eivät rodultaan ole. Tuo ainokainen beaglemme on narttu ja sille on sopiva uros jo katsottuna.
-
Sinttura & Junttura
- Posts: 769
- Joined: Thu 22.09.2005 8:45
- Location: Haapajärvi
- Contact:
Jos muotoiltas vähän kysymystä niin tuliskohan enemmän vastauksia...mitä koiria meinaatte jalostusmielessä seurata vähän tarkemmin?
Itse olen tässä näyttelyissä nähnyt pari nuorta urosta...Stenvik Elmeri & Veestäjän Tiki. Molemmilla koirilla 2 sertiä näyttelystä ja koetilitkin aukaistu. Toivon näkeväni koirat kokeissa tänäkin vuonna. Molemmilla koirilla on avoimet ystävälliset luonteet, mitä pidän tärkeänä beaglessä. Hyvät raajat, komeat päät.
Itse olen tässä näyttelyissä nähnyt pari nuorta urosta...Stenvik Elmeri & Veestäjän Tiki. Molemmilla koirilla 2 sertiä näyttelystä ja koetilitkin aukaistu. Toivon näkeväni koirat kokeissa tänäkin vuonna. Molemmilla koirilla on avoimet ystävälliset luonteet, mitä pidän tärkeänä beaglessä. Hyvät raajat, komeat päät.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.