Asiaa

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
eeva resko
Posts: 420
Joined: Thu 31.08.2006 21:47

Asiaa

Post by eeva resko »

Beagleillä on harvinainen tuomari vieras KOTKAN KV näyttelyssä kesäkuussa. Beaglet arvostelee australialainen Sue Bownds. Hän on kolmannen polven beagle kasvattaja. Hänen kennelnimensä on Nangunyah.
Sue Bpwnds on ainakin arvostellut beaglejen "pää erkkarin" Puolassa ja ainakin Tansakassa ja Saksassa on hänen kasvattinsa. Sinne sitten kaikki joukolla hakemaan asiantuntijan mielipide! Sinne olisi kiva järjestää pieni "picnic" beagleihmisten kesken.....


Sain juuri Venäjän Beagle Clubin vuosikirjan. Se on taas yhtä mielenkiintoinen ja hyvä kuin edellisien vuosienkin. Siinä on 150 sivua, kuvat erkkareissa menestyneistä, tunnettujen beagleihmisten haastatteluja, kuva sukutauluineen menestyneistä koirista ym. ym. . En tiedä onko maksullisia ilmoituksia vai beagle kerhon laittamia. Lopuksi on kennel mainoksia. Se on hieno väri julkaisu erittäin hyvillä kuvilla. Sääli vaan, että ei mitään ymmärrä.... Venäjän Beagle Clubi on vain 4 vuotta vanha, toimintaa on paljon ja koirat laadukkaita. Siinä meille miettimisen aihetta!!
Hirmu
Posts: 243
Joined: Fri 13.01.2006 20:15
Location: Pori
Contact:

Post by Hirmu »

Tarvii vissiin ryhtyä jo nyt järjestelemään reissua Kotkan suuntaan... Tie vaikka laittais koko lauman :wink:
Sinttura & Junttura
Posts: 769
Joined: Thu 22.09.2005 8:45
Location: Haapajärvi
Contact:

Post by Sinttura & Junttura »

Mulla ei oo koiraa mitä ilmoittaa/esittää. Palliton göötti ei paljon auta asiaa ;) Mut toivottavasti sinne ois beaglejä tulossa.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Pakkasaamu
Posts: 205
Joined: Thu 22.09.2005 9:01
Location: Raahe
Contact:

Post by Pakkasaamu »

Lähdetäänkö Erja yhteiselle lomareissulle tonne ;)
Sinttura & Junttura
Posts: 769
Joined: Thu 22.09.2005 8:45
Location: Haapajärvi
Contact:

Post by Sinttura & Junttura »

TänneKIN? :lol:
Muista mun työ, viikonloppu vapaat vähissä :?
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
eeva resko
Posts: 420
Joined: Thu 31.08.2006 21:47

Post by eeva resko »

Unohtui vielä sanoa, että päivää aikaisemmin Aptus showssa on tuomarina myös Aussi tuomari! Hän, ainakin jossain vaiheessa, asui Englannissa. Tänä vuonna Aptus Show järjestetään kuulema Tuomarikartanossa, mikä ainakin minun mielestä on hieno juttu. Jäähalliin on niin karmea mennä ja kehät ovat siellä sumpussa... Sille viikonlopullehan voi järkätä vaikka mitä pippaloa, jos halukkaita löytyy....
Sinttura & Junttura
Posts: 769
Joined: Thu 22.09.2005 8:45
Location: Haapajärvi
Contact:

Post by Sinttura & Junttura »

Muistuksena tässä mitä näyttelyjä tai oikeastaan tuomareita Eeva on ehdottanut beagleväellä, että käyttää koiriaan heidän kehässä.

KANSAINVÄLINEN KAIKKIEN ROTUJEN KOIRANÄYTTELY
16.6. Helsinki (Aptus Show)
Beaglet arvostelee Glenway Dymock, Australia

KANSAINVÄLINEN KAIKKIEN ROTUJEN KOIRANÄYTTELY
17.6. KOTKA (Kotkan Ruusu 2012)
Beaglet arvostelee Sue Bownds Australia
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä.
Post Reply