SM-kisat -äänestä suosikkiasi.
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
SM-kisat -äänestä suosikkiasi.
Moi! Tuleeko SM-kisan koirille tänä vuonna live seuranta nettiin seurattavaksi?
-
Etelän-Vetelä
-
Etelän-Vetelä
Kiimainen narttu ei saa osallistua ajokokeeseen,siinä syy miksi Denita ei osallistu ajovoittajaan.Samasta syystä Denitalla jää myös n.viikon päästä käytävä maaottelu väliin.
Toivotan kaikille osallistujille onnea kauden päätapahtumaan!
Sanna Kemppainen,Isoahon kennel
Toivotan kaikille osallistujille onnea kauden päätapahtumaan!
Sanna Kemppainen,Isoahon kennel
Last edited by nöpö02 on Thu 17.11.2011 19:17, edited 1 time in total.
Toivottavasti paras koira voittaa.
Voisi olettaa, että hakea pitää jonkin verran löytääkseen ne 4 ajettavaa. Alueitten parhaat maastot on varmaankin mukana ja ne pakolliset ajettavat maastoista varmaankin kyllä löytyy, mutta ei niitä joka puskaan riitä. Eikä se vaaleahko jänis mustalla maalla välttämättä kovin pitkiä yöjälkiäkään vissiinkään tee. Voittajan pitäisi löytää ja ajaakkin niitä sitten jonninverran.
Onnea kaikille osallistujille!
Voisi olettaa, että hakea pitää jonkin verran löytääkseen ne 4 ajettavaa. Alueitten parhaat maastot on varmaankin mukana ja ne pakolliset ajettavat maastoista varmaankin kyllä löytyy, mutta ei niitä joka puskaan riitä. Eikä se vaaleahko jänis mustalla maalla välttämättä kovin pitkiä yöjälkiäkään vissiinkään tee. Voittajan pitäisi löytää ja ajaakkin niitä sitten jonninverran.
Onnea kaikille osallistujille!
Tuo on minusta ihan mukavaa että kiinnostusta riittää jopa veikkailemaankin voittajaa.
Mitä multa on voittajaa kyselty, niin olen sanonut, että voinhan mä se pakosta sanoo, mut siitä ei varmaankaan tule A-voittajaa.
Mulla on iänkaiken ollu huono arpaonni, eikä se olis varmaan sattunut kohille vieläkään, vaikka on nyt kysymys mun lempiharrastuksestani.
Kyllä Ajovoittajaan päässeet koirat yleensä on niin kaikilta puolilta tasaväkiset, että loput hommat riippuu jäniksistä ja maastoista, vaikka tasapuolisuutta onkin varmaan kovasti haettu.
Kirjoitankohan mä nyt liian tosikkomaisesti.
Ei muuta kuin nyt vaan veikkailemaan.
Yleensähän tänäkin päivänä kokeneet koirat, (sula maa ja valkonen jänis) pesällemenon osaavat herkkähaukkuset koirat pärjää peremmin, mut silti sanoisin Huuhkajan Noppe.
Mitä multa on voittajaa kyselty, niin olen sanonut, että voinhan mä se pakosta sanoo, mut siitä ei varmaankaan tule A-voittajaa.
Mulla on iänkaiken ollu huono arpaonni, eikä se olis varmaan sattunut kohille vieläkään, vaikka on nyt kysymys mun lempiharrastuksestani.
Kyllä Ajovoittajaan päässeet koirat yleensä on niin kaikilta puolilta tasaväkiset, että loput hommat riippuu jäniksistä ja maastoista, vaikka tasapuolisuutta onkin varmaan kovasti haettu.
Kirjoitankohan mä nyt liian tosikkomaisesti.
Ei muuta kuin nyt vaan veikkailemaan.
Yleensähän tänäkin päivänä kokeneet koirat, (sula maa ja valkonen jänis) pesällemenon osaavat herkkähaukkuset koirat pärjää peremmin, mut silti sanoisin Huuhkajan Noppe.
-
Titi Rolin
Äänestin Valkohaukun Rikua, onhan se täältäpäin
Toivon kuitenkin jokaiselle koiralle menestystä kisan molempina päivinä!
Kiva yllätys oli löytää kuvia osallistujista http://www.ajovoittaja2011.com/7 kisakotisivulla jo tänä iltana
Toivon kuitenkin jokaiselle koiralle menestystä kisan molempina päivinä!
Kiva yllätys oli löytää kuvia osallistujista http://www.ajovoittaja2011.com/7 kisakotisivulla jo tänä iltana
Tietämättömyys ei ole niin suuri häpeä kuin haluttomuus oppia. -B. Franklin