beaglenuoret
Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa
täältä löytyypi tänä vuonna 16v. täyttävä beaglen omistaja. Harrastetaan lähinnä lenkkeilyä ja isäni kanssa käy metsällä. Itse en ole metsästyksestä koskaan innostunut, vaikka onhan se ihan hienoa mielestäni, että beagle saa luontaista käyttäytymistään toteuttaa
Kyllä on niin ihana koira, että en mistään hinnasta pois antaisi! 
Vähän aiheen vierestä mutta mun avon porukoilla on kanssa lapinkoiran ja suomenpystykorvan risteytyssilverbel wrote:Remu: Toisen beaglen hommaaminen on käynyt minullakin jo Tosi monta kertaa. Meillä on kyllä toinen x-rotuinen koira (suomenpystäri-lapinkoira), mutta kummatkin koirat on sen verran nuoria, koulutus vielä kesken..Mutta, kaksin aina kauniimpi..
Bellahan odottaa nyt niitä pentuja, ja saas nyt nähdä, mitä sieltä tulee..
"Epäonnistumisen vaara on suuri kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta."
kirppu_91: Kiri-beagle...Asutteko te missä päin? Kaveri meinaan tuntee/tietää erään Kiri-beaglen ja kiinnostaisi tietää onko sama koira kyseessä vai vaan kaima. 
Guah, kurkistin tuossa juuri käyttäjätietosi ja luulempa, että teidän Kiri-beaglenne on juuri se, jonka kaverini tietää/tuntee.
Ettekös asuneetkin ennen Espoon Tuomarilassa/Sunassa?
Guah, kurkistin tuossa juuri käyttäjätietosi ja luulempa, että teidän Kiri-beaglenne on juuri se, jonka kaverini tietää/tuntee.
Jaa kaisako se sullle kiristä kerto! en ois arvannu!
Kiri on virallisesti Huuhkajan Kiri. mutta, mutta missä sä asut? siis tarkemmin ku espoossa? tai musta ois tosi kiva tavata muita beagleja, kun pk-seudulla on niin vähän...
eli voitasko me tavata esim jossain koirapuistossa?
(jos haluut tavata, niin voi olla kivempaa jatkaa tästä yksällä...?)
ja muuten mun pitäisi laittaa tänne kirist kuvia mut en osaa, kun en oo mikää tekniikan ihmelapsi!!
Kiri on virallisesti Huuhkajan Kiri. mutta, mutta missä sä asut? siis tarkemmin ku espoossa? tai musta ois tosi kiva tavata muita beagleja, kun pk-seudulla on niin vähän...
eli voitasko me tavata esim jossain koirapuistossa?
ja muuten mun pitäisi laittaa tänne kirist kuvia mut en osaa, kun en oo mikää tekniikan ihmelapsi!!
Kaisapa Kaisa.
Mä asun kans Tuomarilassa, siinä ehkä 200-400m Kaisalta.
Sopii mulle aivan hyvin, että tavataan joskus ja koirapuisto käy hyvin. Siellä Nöykkiössä tai sielläpäinhän on se yksi koirapuisto, sellainen kaksiosainen, niin se voisi olla sopiva paikka. Olen siellä käynyt Remun kanssa kaksi kertaa, kävellen tullut keskuspuiston läpi ja toisella kertaa tullut bussilla takaisin. Mutta mutta... Remulla alkoi tässä juoksu, niin että ei taida ainakaan tässä kuussa luonnistua tuo tapaaminen. Plus sitten, että mä saan juhannuksena koiranpennun, joka taasen rajoittaa mun liikkumistani hieman, mutta eiköhän tuo tapaaminen saada joskus aikaiseksi järjestettyä. 
äää... mut mä tiän mitä puistoa tarkoitat. ja voidaan me sielläki päin tavata, vaikka jossain saarnilaaksossa!siellähän on kans puisto!
noo...jos me vaik tavattais hieman ennen juhannusta, kun eiks juoksut kesta viikon kaks...?
ja nyt täällä on äärimmäinen kade mieli...
mun kaks kaverii sai tänä vuonna koiran pennun (toisen koiran) ja mä oon niin haaveillu....huoh..
no, minkäs rotunen?
noo...jos me vaik tavattais hieman ennen juhannusta, kun eiks juoksut kesta viikon kaks...?
ja nyt täällä on äärimmäinen kade mieli...
no, minkäs rotunen?
Juu, saarnilaaksos on kans koirapuisto... Siel tosin on enemmän koiria, riippuen kellonajasta, tai sit en ite oo osunu sinne silloin ku siel on koiria, mutta en tiiä kumpi on hyvä asia, ettei ole muita koiria vai että on muita koiria.
Ja Remulla juoksu taitaa kestää sellaiset kolme viikkoa, jopa 4 vko.
Aijjaa, minkäs rotuisia koiria he saivat ja minkä rotuiset heillä ennestään on?
Mie saan kiinanharjakoiran. ^^ Aika erilainen rotu kuin beagle.
Haluaisitko sinä toisen beaglen, vai?
Ja Remulla juoksu taitaa kestää sellaiset kolme viikkoa, jopa 4 vko.
Aijjaa, minkäs rotuisia koiria he saivat ja minkä rotuiset heillä ennestään on?
haluisin pumin, parsonin, russelin tai kromfohrländerin!
joo, toisella kamullani on toi paimen sukunen porokoiraja otti ny semmoisen pennunkin. ja toisella taas villakoira, otti nyt lk collien .(naapuristosta)
jälkimmäinen kamuni asuu noin 100m päässä vanhasta talostani ja toinen taas siellä saarnilaaksossa päin..heh, lähellä sua siis!
onko sun kiinanharjakoirasi naku vai puuterihuisku?
mennään sit puistoon vaik silloin ku on aamupäivä, kaikki on töissä!
joo, toisella kamullani on toi paimen sukunen porokoiraja otti ny semmoisen pennunkin. ja toisella taas villakoira, otti nyt lk collien .(naapuristosta)
jälkimmäinen kamuni asuu noin 100m päässä vanhasta talostani ja toinen taas siellä saarnilaaksossa päin..heh, lähellä sua siis!
onko sun kiinanharjakoirasi naku vai puuterihuisku?
mennään sit puistoon vaik silloin ku on aamupäivä, kaikki on töissä!
Last edited by kirppu_91 on Mon 05.06.2006 12:36, edited 1 time in total.