punkit

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Moderators: Titi Rolin, Jenna84, ansa

Post Reply
Helena
Posts: 2
Joined: Thu 22.09.2005 14:14
Location: Loimaa

punkit

Post by Helena »

Hei beagleväki !

Kuinka ja millä suojaatte beaglenne punkeilta, joita ainakin täällä Länsi- ja Etelä- Suomessa on paikoin varsin runsaasti kesä kesän jälkeen ? Itse olen kokeillut apteekista saatavia rohtoja. Ne ovat hyviä, mutta käsittääkseni melko tuhteja aineita. Vai millaisia kokemuksia teillä on ? Joten löytyisikö punkkien häätöön muita konsteja? Kiitokset vastauksista etukäteen ! Hyvää ja aurinkoista kesää beagleväelle beagleineen !
Sohvi
Posts: 502
Joined: Sat 29.10.2005 16:38

Re: punkit

Post by Sohvi »

Helena wrote:Hei beagleväki !

Kuinka ja millä suojaatte beaglenne punkeilta, joita ainakin täällä Länsi- ja Etelä- Suomessa on paikoin varsin runsaasti kesä kesän jälkeen ? Itse olen kokeillut apteekista saatavia rohtoja. Ne ovat hyviä, mutta käsittääkseni melko tuhteja aineita. Vai millaisia kokemuksia teillä on ? Joten löytyisikö punkkien häätöön muita konsteja? Kiitokset vastauksista etukäteen ! Hyvää ja aurinkoista kesää beagleväelle beagleineen !
Meillä laitetaan punkkeja ja muita ulkoloisia vastaan niskaan laitettava ExSpot (vai mikä mahtaa nimi olla?)- valmistetta, jota apteekista saa.
nöpö02
Posts: 71
Joined: Mon 10.10.2005 22:46
Contact:

Post by nöpö02 »

moikka.Exspotista meilläkin kokemusta viime kesältä. Käytetään myös tänäkin kesänä. :)
nöpö02
Posts: 71
Joined: Mon 10.10.2005 22:46
Contact:

Post by nöpö02 »

Eikä siis ole huonoja kokemuksia siitä.
Minna

Post by Minna »

Mä olen kanssa laittanu joka kesä exspotin. Eikä mitään moittimista ole ollut.
salo79
Posts: 65
Joined: Thu 08.12.2005 20:04
Location: Hämettä

Post by salo79 »

Meitsi on käyttänyt strongholdia tai advocatea meidän piskeillä! Ja toiminut on.
onkohan sillä sarvet päässä???..
Nita
Posts: 81
Joined: Tue 11.10.2005 13:07
Location: Pori

Post by Nita »

Olen kuullut, että joistakin noista voi tulla jotain sivuvaikutuksia? Onko kellään kokemusta? Onko ollut mitään haittavaikutuksia esim. kutinaa?
Helena
Posts: 2
Joined: Thu 22.09.2005 14:14
Location: Loimaa

Post by Helena »

Meillä juuri Expot aiheutti beaglellemme ongelmia; koira kutisi liuoksen laiton jälkeen todella pahasti ja raapi itseään jatkuvasti kynsillään mahasta, kyljistä ja etutassujen takaa. Annostus oli oikea.Olen kuullut samaa muualtakin eli toisille Expot on loistava aine, toisille ei sovi. Olisiko kellään kokemuksia yrttipantojen käytöstä ?
Minna

Post by Minna »

Helena: Mä laitan poitsulle yrttipannan kun ollaan tosi paljon ulkona, esim mökkeillään ym. Eivät sääsket ym ole niin hanakasti koiran kimpussa. Ja toimii hyvin.
nöpö02
Posts: 71
Joined: Mon 10.10.2005 22:46
Contact:

Post by nöpö02 »

moi minna . mistä olet ostanut yrttipannan ja paljo suunilleen maksaa?
Minna

Post by Minna »

Heissan Sanna ja tytöt!

Ostin pannan Musti& Mirristä. 8 egeä oli hinta. Että halpa suoja punkkeja vastaan. Apteekista saa hajutonta puolta kalliimpaa pantaa. Se vihreä on ollut meillä hyvä. Eikä Rape ainakaan yrttituoksusta ole aivastellut tms.
Post Reply