Hei,
ystäväni ystävä Espanjassa on tosisairas ja hänen on pakko luopua hyvistä beagleistaan. Hän haluaa koirat Suomeen, koska täällä yleensä hoidetaan koirat hyvin. Ottakaa yhteys ystävääni Franciscoon:
handlingschool@ya.com
Ystävällisesti
Pekka H
Search found 1 match
- Wed 20.02.2013 9:22
- Forum: Yleinen keskustelu
- Topic: Ystävälle palvelus
- Replies: 0
- Views: 3856